رساله معماری

سایت معماری

آرچینا (به انگلیسی: Archina ) سایت و فروشگاه دانلود پروژه های معماری است که در زمینه ارائه انواع پروژه معماری، رساله و مقاله و پاورپوینت معماری و تهیه انواع آموزش و نقشه معماری به میان آمده و در کنار آن به تهیه و تنظیم بروز ترین مطالب و مقالات معماری به منظور گسترش هر چه بیشتر این دانش عظیم می‌پردازد.

گستره موضوعی این رشته بسیار زیاد است و ما در صدد هستیم که بخش عظیمی از دنیای معماری را تحت پوشش قرار دهیم و در کنار شما عزیزان مقالات خوبی را در زمینه هایی بخصوص: معماری ایرانی، معماری جهان، معماری معاصر، آموزش اتوکد Auto CAD،آموزش Revit،آموزش تری دی مکس،آموزش فتوشاپ در معماری،دانلود نرم افزار های معماری ارائه دهیم.


پروژه های آماده معماری संपादन

بخش پروژه های آماده معماری وبسایت آرچینا متشکل از کاملترین و بهترین پروژه های معماری در زمینه های مختلفی اعم از پروژه های معماری آموزشی، فرهنگی، درمانی، تجاری و اداری، ورزشی، اقامتی و گردشگری، مسکونی و چند منظوره است که با هدف ارائه آنها به دانشجویان و افراد وارد در این رشته ایجاد شده است.

معماری ایرانی संपादन

معماری ایرانی دارای ویژگی‌هایی است که در مقایسه با معماری کشورهای دیگر جهان از ارزشی ویژه برخوردار است؛ ویژگی‌هایی چون طراحی مناسب، محاسبات دقیق، فرم درست پوشش، رعایت مسائل فنی و علمی در ساختمان، ایوانهای رفیع، ستونهای بلند و بالاخره تزئینات گوناگون که هریک در عین سادگی معرف شکوه معماری ایرانی است.

معماری ایرانی دارای استمراری بوده که هر چند بارها بر اثر کشمکش های داخلی و هجوم های خارجی دستخوش تعییر یا انحراف موقتی شده، با این همه به سبکی دست یافت که با هیچ سبک دیگری اشتباه نمی شود.